Futbolcudan Taraftara Twitter Üzerinden "Biletini Al"

Yazan: YNWA8 17 Mart 2013 Pazar 0 yorum
Tyrone Mings muhtemelen parası olmadığı için maça gelemeyen taraftarına Twitter üzerinden şöyle bir konuşma sonrası iki bilet hediye etti.

TM: Bugün 3 puan güzel bir doğumgünü armağanı olabilir benim için. Birazcık pastadan yedikten sonra maça.

FAN: İyi şanslar, orada olmak isterdim. Dilerim 3 puan gelir.

TM: Portman Road'a gelebilir misin?

FAN: Evet dostum.

TM: Tris Monk ( Taraftarın Twitter Adı ) adıyla iki tane bilet bırakıyorum. Böyle bir maçı kaçırmaman lazım.

FAN: Çok teşekkürler dostum, bugün için çok minnettarım. Senin gibi oyuncular Ipswich Town'u mükemmel bir kulüp yapıyor.

TM: Önemli değil. Umarım oyuna yetişir ve güzel bir gün geçirirsin.

Tyrone Mings yedek kulübesinde oturdu. Maç sonu Ipswich Town:1-0 Bolton kazandı.

0 yorum:

Yorum Gönder